Avatar billede johc Nybegynder
23. marts 2001 - 02:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IIS og Domino

Jeg har en Domino server som bruger IIS til at præsentere .nsf sider ... og alt kører fint lige bortset fra at QUERY_STRING altid er tom ....

Lukker jeg iis www service\'n og starte http tasken i domino så bliver QUERY_STRING initieret perfekt.

Damn damn damn ... Nogen løsninger ?
Avatar billede johc Nybegynder
23. marts 2001 - 10:36 #1
.... altså f.eks. når man på en form laver et Computed for display field \"QUERY_STRING\" med formlen QUERY_STRING

- Jesper
Avatar billede johc Nybegynder
27. marts 2001 - 08:46 #2
...... splut ? Gi\'r I op ?
Avatar billede gr8dane Nybegynder
20. april 2001 - 13:29 #3
Hej johc,
Som du sikkert har gættet optræder fejlen fordi  Domino for IIS konstruerer CGI variablen \"path_info\" forskelligt fra den native Domino HTTP task.

Hvis du i en subform (wCSItems) har en Edit action knap med følgende formel, (der fejler med  Domino for IIS):

@If(@Contains(query_string;\"&Date=\");@URLOpen(@Left(@ReplaceSubstring(path_Info;\"Open\";\"Edit\");\"&Click\"));
@Command([EditDocument]))

kan du ændre den til følgende formel, ved at erstatte \"query_string\" med \"path_Info\":

@If(@Contains(path_Info;\"&Date=\");@URLOpen(@Left(@ReplaceSubstring(path_Info;\"Open\";\"Edit\");\"&Click\"));
@Command([EditDocument]))

...det skulle virke :)
Avatar billede johc Nybegynder
24. april 2001 - 09:05 #4
gr8dane: den må jeg lige afprøve ... Virker det, så får du \"kassen\" :-)
Avatar billede diskone Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:46 #5
johc > Jeg er ved at konfigure en opsætning med IIS5 windows 2000 og en domino v5.08. Det lyder til du har fået det til at virker sammen ! Jeg får bare en \"the handle is invaild\" når jeg prøver at få fat i servren med http://server/homepage.nsf eller http://server/homepage.nsf?open eller
http://server/?OpenServer. Ingen af dem virker. Jeg har fulgt alle de guide jeg har kunnet finde uden held. Har du lige et trick i lommen ?

Per M.Bering