Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 00:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Maling til PC

Er der nogen der har erfaring med at male deres PC i en eller anden cool farve?

Hvilken maling skal man bruge?
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
23. marts 2001 - 00:48 #1
Tag en snak med din lokale malerforhandler:)
Avatar billede delphinewbie Nybegynder
23. marts 2001 - 00:49 #2
Eller computerforetning
Avatar billede dna Nybegynder
23. marts 2001 - 00:49 #3
jeg valgte engang at male min pc orange/neon grøn... det så vildt porno ud, og jeg brugte alm. spray-maling... du skal bare være klar over, at når man maler den, så skal man passe på med riser/skrammer, da det bliver hurtigt grimt, med lange streger osv. Husk også at give den et lag beskyttende lag lak efter maling...

dna
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 00:50 #4
Jeg tvivler sq på at de ved det i min lokale malerbiks.. jeg vil hellere høre det fra nogen der selv har prøvet..
Avatar billede dna Nybegynder
23. marts 2001 - 00:51 #5
tja.. jeg har jo delt min erfaring... :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 00:51 #6
dna >> hvilken lak brugte du?

Jeg tænkte på om cykel/bil-lak var bedre end spraymaling?
Avatar billede dna Nybegynder
23. marts 2001 - 00:54 #7
Maling er nu engang maling - men, jeg syntes det var smart med spray-maling, da den jeg brugte også kunne bruges til plastik... (malede cd-rom/diskettedrev og hele lortede...) Der var en lak i samme serie, så det var bare den !!!

Dette maling er pisse billigt, og det giver er fedt resultet.... (fik vildt meget opmærksomhed til LAN med en Skrigende orange og neon grøn computer... hehe) ...men, tænk dig om! Hvis den får ridser/skrammer, er det ikke fedt... jeg syntes ikke at et kabinet er så dyrt, så man kan sq altid købe et nyt... desværre har jeg ikke mit webcam hjemme, så jeg kunne vise dig det...

dna
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 00:56 #8
dna >> det er bare en gammel pc jeg vil bruge til Linux box.. så det gør ikke så meget...

Hvor nemt kan den bliver ridset hvis den er lakeret?

Send et billede hvis du har et på et tidspunkt :o)
Avatar billede dna Nybegynder
23. marts 2001 - 01:00 #9
Den bliver ikke ridset med mindre du støder den ind i en dørkarm eller lignende... så ved normalt brug sker der jo ikke en skid...

Kan se om jeg ikke kan få mit cam hjem i morgen, så du kan se det...

dna
Avatar billede parazite Nybegynder
23. marts 2001 - 01:01 #10
nil.dk : Til inspiration: http://www.virtualhideout.net/cool_case/
Avatar billede nil.dk Nybegynder
23. marts 2001 - 01:06 #11
dna >> tak
parazite >> *hehe* det var dér jeg fik idéen... maling er bare første skridt ;o)
Avatar billede parazite Nybegynder
23. marts 2001 - 01:07 #12
nil.dk : Jeg skal have købt et 100% glas-kabinet! *G*