Avatar billede duallights Nybegynder
09. februar 2005 - 00:52 Der er 1 kommentar

INDEX-SE.com søge funktion GRR hvordan slipper jeg af med den?

Jeg har været så uheldig at få en åndsvag "søgelinie" frem i mit internet explorer. Det er noget fra index-se.com, en linie der skriver nøgleordene fra de sider jeg er inde på, samtidig med at der er en søgefunktion. Det er ikke ala Google og MSN toolbar, men blot en grå linie øverst på mine sider, altså inde i selve browseren, både en for oven, og en forneden. OGSÅ i pop-ups.
Jeg har prøvet at installere SP2, har PC-Chillin kørerende, og har det nyeste Ad-aware SE, intet kan finde den dumme bar. Hvordan slipper jeg af med den?????
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. februar 2005 - 01:44 #1
Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Kør Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.