Avatar billede to22 Nybegynder
08. februar 2005 - 22:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af printerserver og router

Jeg har en comp med winXP homeedit. SP2, D-Link DI-604 Router, Trendnet Printerserver TE100-P2U1P. Lexmark X-83 på USB 1, HP Laserjet 5P på LPT. Når jeg følger vejledningen på softwaren får jeg fejlen: Can't find any print server or the network ID of the print server you select is different from the network ID of this computer. Plase retry. Hvad gør jeg?
Avatar billede nuna Nybegynder
09. februar 2005 - 14:23 #1
har du sat din windows op med samme ip adresse eller kører du med dhcp, du skal nok lige kigge på printserverens ipadresse
Avatar billede to22 Nybegynder
09. februar 2005 - 20:42 #2
under adressetype i Lan-forbindelse, står der tildelt af DHCP, og min ip på computeren er ikke den samme, som printerserverens! Men er det min router der er noget med?
Avatar billede to22 Nybegynder
09. februar 2005 - 21:41 #3
Problemet er løst, hvis andre har dette problem, så tjek dette link: http://www.trendnet.com/en/asp/helpdesk/user/search-details.asp?id=8645
Avatar billede bennyn Nybegynder
26. juni 2005 - 10:42 #4
Så mangler du bare lige at lukke ;)