Avatar billede khaaning Nybegynder
22. marts 2001 - 22:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddiskfejl

Min harddisk er opdelt i 4 partioner. Der er opstået den fejl at 3 partitioner kan jeg ikke komme i forbindelse meed. Når jeg bruger F-disk, kan jeg se, at de de ikke har nogen Fat-tabel. Hvad gør jeg?

K.Haaning Andersen
Avatar billede draken Nybegynder
22. marts 2001 - 23:05 #1
Har du tidligere været i forbindelse med de tre partitioner? og vigtigst ligger der data som du ikke vil miste?
Avatar billede stampeair Nybegynder
23. marts 2001 - 00:25 #2
Det er en død sild, jeg har prøet det 2 gange, det var godt nok samtlige partitioner, men kun på den ene harddisk. Har det mistænkt for at være en virus, jeg droppede det og oprettede nye partitioner, men det var selfølgelig før jeg fandt EXPERTEN ;-)
Avatar billede annnrz Nybegynder
24. marts 2001 - 01:16 #3
prøv at bruge Partition Magic og så flytte partitionerne... mit Win ME laver 2 \"drev\" til EN partition...dvs drev E: og F: er PRÆCIS de samme....fuck windows *g*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. marts 2001 - 01:22 #4
Det er jo stort set samme problemstilling som http://www.eksperten.dk/spm/53960

Du kan forsøge med fdisk /mbr - men jeg tvivler på det hjælper.

Har du ghost kan du prøve at ghoste dine drev. Derefter formatere dem, og så se om du kan fiske dine data ud med Ghost Explorer.

Sidste, men desvære fatale løsning for dine data, er en reformatering af drevene.

NanoQ
Avatar billede khaaning Nybegynder
25. marts 2001 - 09:45 #5
Til
NanoQ
Tak for din hjælp
Hvor kan jeg få prpgrammerne Ghost Explorer og EasyRecoveryPro fra

Avatar billede khaaning Nybegynder
25. marts 2001 - 09:47 #6
Til
draken.

Jeg havde forbindelse til de 3 partioner, før forbindelsen forsvandt.

Venlig hilsen

K.Haaning Andersen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. marts 2001 - 12:00 #7
khaaning, køb en fuld version af den nyeste Symantec Ghost. Den koster ikke mere end 3-400 kroner. Og det er at kanon stykke værktøj at have liggende :)
Avatar billede whatever Nybegynder
04. april 2001 - 10:08 #8
khaaning > Forstår du ingenting ;-) Denne kategori hedder \"E-løsninger: Opstart\", og ikke \"mine partioner er væk, hvad gør jeg\".