Avatar billede jes-eu Nybegynder
08. februar 2005 - 13:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Dansk ip i udlandet

Hej,

Findes der en metode/program der gør det muligt at få en dansk IP-adresse i udlandet. Det forholder sig således at jeg gerne have et dansk net-tv abbonnement, men det kræver en ip adresse fra DK, hvordan kan jeg få det fra udlandet?
Avatar billede kenp Novice
08. februar 2005 - 14:30 #1
Så skal du gå via en proxy server i danmark. Det tror jeg er eneste mulighed.
Avatar billede eneq Nybegynder
08. februar 2005 - 14:33 #2
ja proxy, eller via en vpn boks på et dansknet, kræver jo man har adgang via en vpn tunnel.
Avatar billede jes-eu Nybegynder
08. februar 2005 - 14:34 #3
Hvordan foregår det?
Avatar billede jemmer Nybegynder
14. februar 2005 - 21:59 #4
Evt. ved at du kobler op via noget VPN software som sider på din eget pc. Så kobler du op til en VPN server et sted på nettet. Så går du på nettet fra den. Hvis du vil teste det af jeg har en box som står standby..
Avatar billede jes-eu Nybegynder
09. april 2005 - 00:37 #5
OK, det kunne da være kanon, hvad vil sådan noget koste?
Avatar billede plx Nybegynder
09. april 2005 - 00:41 #6
Skal spørgsmålet forstås sådan, at du ønsker et dansk internetabonnement i udlandet?

Både proxy og VPN kræver at du allerede er koblet på internettet (via en udlandsk udbyder)
Avatar billede jes-eu Nybegynder
12. april 2005 - 00:05 #7
Jeg er koblet op gennem en udenlandsk udbyder. Det drejer sig om jeg gerne vil kunne se nogle forskellige ting over nettet. Bl.a. leje film på TV" sputnik. Men de kræver en Dansk IP
Avatar billede jes-eu Nybegynder
26. april 2005 - 03:17 #8
Lukker, har købt en parabol :)