Avatar billede fifie Nybegynder
08. februar 2005 - 10:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogle der kender denne

Hej Eksperter.

lige et spørgsmål, jeg har set flere og flere rende rundt i en sort "polarfrakke"

den er sort med grå pelskrave på hætten og så sidder der er tror jeg nok  rundt mærke på venstre arm med noget rødt i.

nogle der kender denne jakke eller hvor mn evt kan købe den.

bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2005 - 10:23 #1
Jeg tror du tænker på dette mærke:
http://www.canadagoose.dk/

--
pacroon
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2005 - 10:59 #2
De er tit til salg på Trendsales.dk :) Fed jakke i øvrigt ;)
Avatar billede yxos Nybegynder
08. februar 2005 - 11:07 #3
www.friluftsland.dk. De har den og de er meget flinke til at svare på spørgsmål om deres produkter, og de ved også hvad de snakker om !!!

De har 6 butikker rundt om i landet, så der skulle være mulighed for at komme ind og prøve den osse, uanset hvor du bor.

Jeg tror iøvrigt nok du har spottet den pt. dyreste frakke på markedet :-)
Avatar billede fifie Nybegynder
08. februar 2005 - 18:09 #4
Det kunne godt ligne det mærke ret meget, syntes bare ikke rigtigt at jeg kan finde nogle sorte modeller ?? så måske er det ikke det mærke... nå men jeg må prøve at søge lidt vidre, foreløbig tak for jeres hjælp :o)
Avatar billede yxos Nybegynder
08. februar 2005 - 19:25 #5
Sludder !
www.friluftsland.dk -> Shoppen -> Beklædning -> Foret yderbeklædning -> Dunisoleret -> Vareoversigt.
Her finder du alle modellerne. De viste modeller i oversigten er alle vist i beige. Hvis du klikker videre ind på hver enkelt vil du se, at de fleste findes både i beige og i sort.