Avatar billede slatzh Nybegynder
22. oktober 1999 - 19:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

USB Modem

Jeg har et NetComm Easy 56k Internet v90 USB modem. Jeg kan ikke få det til at virke ordenligt. Det kan godt ringe op, men så skriver det bare "unable to establish connection" det kommer aldrig lægere. Jeg har prøvet og se om det er telefon nummeret der er forkert, det er det ikke. Det er heller ikke hastigheden den er også instillet korretkt. Hvad kan det være. Hjælp mig jeg har giver 500 kr for det lort og det ville bare ikke virke!!!
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. oktober 1999 - 19:36 #1
øhhh nu ikke for at være bagklog eller noget, men hvordan skriver du så her?
:)
Avatar billede slatzh Nybegynder
22. oktober 1999 - 19:40 #2
wip13>
Jeg bruger mit gamle modem. :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 1999 - 19:49 #3
Nu er det vel ikke sådan at din ISP har forskellige telefonnumre til 33.6 og v90? Hvis du nu prøver at ringe op med v90 til en 33.6 pulje.

Bare et forslag.
Avatar billede slatzh Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:02 #4
gouldduck>
Hmmm, prøver lige.....
Avatar billede slatzh Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:09 #5
gouldduck>
nej desværre, virker ikke!! (satans pis!) (undskyld mit sprog) :)
Avatar billede jumper Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:37 #6
Kort og simpelt: Kontroller dit brugernavn og adgangskode!

Husk, der er forskel på store og små bogstaver.

/Thor
Avatar billede slatzh Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:46 #7
jumper>
Har du læst mit spøgsmål? Jeg skrev at mit UBS modem aldirg kom lægere end til "unable to establish connection" dvs. at den aldrig kom til "verrifining user name+password......... Så derfor kan det ikke have noget med det at gøre!!!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 1999 - 08:45 #8
Du har lige trykket "ring op" og så kommer fejlen?
Jeg går ud fra at du har prøvet at installere det ét par gange....
Avatar billede slatzh Nybegynder
23. oktober 1999 - 13:11 #9
gouldduck>
Jeg har installetet det op til flere gange, og det virker fint. Det er installeret korrekt. Men så kommer det der.......... Hvad kan det så være?
Avatar billede frezzer Nybegynder
03. november 1999 - 07:42 #10
Det er sikkert en masse indstillinger der ikke er sat korrekt, men hvis du giver mig dit ICQ nummer så skal jeg nok prøve at hjælpe dig