Avatar billede svenne182 Nybegynder
08. februar 2005 - 00:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få MSN Messenger BETA til at bruge Avant som mail

Når jeg får mail og MSN Messenger kommer med en popup som jeg kan trykke på, åbner IE og siden med min mailindbakke, men vil gerne ha den til at åbne en ny fane i avant istedet.

Jeg har Avant Browser som standard og kan ikke lige hitte ud af hvordan man kan gøre og om det overhovedet kan lade sig gøre?
Avatar billede noerden_dk Nybegynder
08. februar 2005 - 02:04 #1
Det kan du ikke med Avant, da det kun er en browser, men vis du bruger pluspakken til Msn, så kan du der igennem styre hvilken email program der skal startes.
link til Messenger plus http://www.msgplus.net/download.php
og en til en god emailprogram. http://www.flamber.dk/thunderbird/trans/
Avatar billede svenne182 Nybegynder
08. februar 2005 - 08:39 #2
Har Messenger Plus, men kan ikke rigtig finde hvor man kan indstille det.

Har også Outlook hvis jeg ville bruge det, men så vidt jeg husker kan man ikke opsætte Gmail fordi det ikke er en pop3 mail?
Avatar billede noerden_dk Nybegynder
08. februar 2005 - 10:27 #3
Start Msn Messenger op, find teksten Plus! - indstillinger - Pop3 e-mail.

det er korrekt, den understøtter ikke Gmail
Avatar billede svenne182 Nybegynder
08. februar 2005 - 13:57 #4
okay har fundet det nu.

Men man burde vel kunne bruge Reshacker til at ændre hvilken browser msn brugte?
Avatar billede svenne182 Nybegynder
26. februar 2005 - 19:10 #5
Lukker, grundet manglende svar