Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 20:41 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

2 AGP-porte

Er der nogen som er stødt på et bundkort med 2 AGP-porte.

Det må gerne være et Socket A.

Jeg vil gerne se et link til kortet
Avatar billede hotpop Novice
22. marts 2001 - 20:42 #1
Det findes vist ikke endnu.
Avatar billede cvsac Nybegynder
22. marts 2001 - 20:43 #2
der er IKKE nogle bundkort på markedet med 2 AGP porte
Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 20:44 #3
Jeg håbede ellers sådan for det kunne være skide godt... venter lidt med at gi\' point
Avatar billede roelsgaard Nybegynder
22. marts 2001 - 20:48 #4
Har sq aldrig hørt om det (bortset fra venner der synes at det kunne være sjovt)!

Roelsgaard
Avatar billede hotpop Novice
22. marts 2001 - 20:58 #5
agp står jo for Accelerated Graphics Port så det kan vist heller ikke lade sig gøre rent teknisk...
Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 20:58 #6
øv....
Avatar billede hotpop Novice
22. marts 2001 - 21:00 #7
var det et væddemål?
Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 21:02 #8
nope jeg har bare ledt med lys og lygte, og ikke fundet noget men det kunne jo være at en af jer var faldet over det....
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
22. marts 2001 - 21:06 #9
>hotpop
Hva det står for er lige meget.. det her sq ingen betydning for om det kan lade sige gøre eller ej

>place
2x agp porte var på tale dengang agp kom frem, men blev aldrig til noget.. hvis du lige som mange andre godt kunne tænke dig 2 så er der dog en lys fremtid.. nemlig den (lang om temmelig ventet)pci x.. eller pci64
Den er så 64bit modsat AGP og PCI32 som det vil komme til at hedde frem over.. PCI64 vil oversvømme market iløbet de næste par måneder og kunne fås i 33mhz model og 66mhz model..
en 64btit på 66mhz vil være at foretrække frem for AGP som er noget langsomt skod

PCI 64 vil komme i samme antal som PCI 32 gør idag.. således kan du få bundkort med både 4-5-6-7 pci slots.. ydermere vil de være bagud kompatible med de gamle PCI 32 .. så bare rolig.. ingen ulykker her med din nye SB Live platinium i PCI 32 :o)

Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 21:09 #10
ja jeg stødte faktisk lige på begrebet PCI64 så det var jo rart med en afklaring.....

lidt trist pointen var givet, but that\'s life
Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 21:10 #11
pointen *LOL*

u get the picture
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
22. marts 2001 - 21:12 #12
:-)
Avatar billede place Nybegynder
22. marts 2001 - 21:18 #13
fandt lige den her:

The main differences between AGP and PCI start with the fact that AGP is a \'port\', which means it can only host one client and this client ought to be a graphics accelerator.

Det kunne jo lidt svar på mit spm
Avatar billede hotpop Novice
23. marts 2001 - 20:23 #14
lordcyrik> Hvad det står for, er f..... da ikke lige meget! Navnet på porten angiver jo netop at det er beregnet til grafik og da det blev lavet i sin tid var det også KUN til grafik, og den dag idag, er der ingen der har planer om at bruge agp-porten til andet!!!
Avatar billede lordcyrik Nybegynder
24. marts 2001 - 01:31 #15
Uhm... sorry... du har ret.. du er gud..

im\'out
Avatar billede hotpop Novice
24. marts 2001 - 08:30 #16
lordcyrik> så er du nok jesus...