Avatar billede diversion Nybegynder
07. februar 2005 - 20:09 Der er 3 kommentarer

Offline synchronisering - hvad gør den næste gang?

Hvordan kan man se hvad der vil blive synchroniseret næste gang man er på netværket, når man har arbejdet et stykke tid med sine offline filer?
Hvis jeg f.eks. har slettet et (ukendt) antal filer offline, hvordan kan jeg så se hvad den har tænkt sig at slette på serveren når jeg kobler på?
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. februar 2005 - 20:20 #1
Det kan du ikke se nogen steder.
Men hvis du studere reglerne for offline files. Så vil du finde dit svar.

Nu er det lidt siden jeg har arbejdet i offline files, men mener ikke de bliver slettet på servere. Ved ændringer er det den sidst ændret fil der vinder.
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. februar 2005 - 20:20 #2
Søg på microsoft.com
Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
08. februar 2005 - 15:48 #3
Hvis jeg husker rigtigt bliver du spurgt hvad du vil gøre næste gang du logger på netværket, du kan så vælge at slette filerne på serveren også. Men helt ikker er jeg ikke