Avatar billede alligator Nybegynder
07. februar 2005 - 19:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med microfon.

Hejsa experter!

Jeg har et mindre problem med min microfon, når jeg har skruet op på max volume, er den stadig utrolig lav. Jeg har prøvet den på andre computere hvor der ikke er noget problem, så jeg er mere eller mindre klar over det er det onboard lydkort der sidder i maskinen der er problemer med.

Findes der en måde at få volumen højere op?
Jeg har kigget lidt efter et program, men har ikke rigtigt kunne finde noget....

Håber der er nogen som kan hjælpe!

/Alligator
Avatar billede haverslev Novice
07. februar 2005 - 21:55 #1
Prøv at DB-klik på højttaler ikonet ned ved uret, check om indstillingen for Line-in er skruet ned.
Klik på indstillinger, klik på Egenskaber, check om der er flueben i mikrofon i både afspilning/indspilning.
Klik på indstillinger, klik på avancerede indstillinger og se om ikke der kommer en knap frem "avanceret" klik på den og sæt flueben i:"mikrofonforstærkning"
Avatar billede alligator Nybegynder
07. februar 2005 - 23:17 #2
Tak for svaret, desværre har jeg allerede sat flueben i den og line in er også sat på max.

Håber der er andre foreslag ?

/Alligator
Avatar billede haverslev Novice
08. februar 2005 - 20:49 #3
Hent programmet EVEREST Home Edition v1.51 som giver en masse oplysninger om din pc.
F.eks kan du prøve at opdatere dit lydkort, på siden kan der også hentes opdateringer via producentens www. adresse.  http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en&pageid=3
Avatar billede alligator Nybegynder
08. februar 2005 - 22:19 #4
Weee takker for det, har opdateret driveren og det virker fino!!!
Avatar billede haverslev Novice
09. februar 2005 - 07:58 #5
Fint ;)
For at lukke spørgsmålet korrekt, så skal du lige markere navnet, nederst i venstre side og klik på accepter svar.
Avatar billede alligator Nybegynder
09. februar 2005 - 11:57 #6
Takker :)