Avatar billede seahorse Nybegynder
22. marts 2001 - 20:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet \"klumper\"

Hej med jer

Min internet forbindelse kører som om der er \"klumper\" i strømmen/forbindelsen.
Mit modem er et 56K internt modem.
Jeg kører med Norton Antivirus 2000 og når jeg slår programmet fra er internetforbindelsen en \"anelse\" bedre.Men det kan da ikke være rigtigt?????
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. marts 2001 - 20:18 #1
Hvilket fabrikat er dit modem? Producent?

/per
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2001 - 20:21 #2
er det noget det er begyndt på sådan efterhånden eller har det gjort det hele tiden?
Avatar billede seahorse Nybegynder
22. marts 2001 - 20:40 #3
Mit modem er et internt Targa (56K).
Nej min internetforbindelse har ikke altid hakket på denne måde,for et par dage siden måtte jeg formatere mine harddiske efter virusangreb,samt
fjerne et par Trojanske Heste.Derefter geninstallerede jeg windows 98 SE og dennegang installerede jeg samtidig Norton Antivirus 2000 som jeg ikke har brugt længe (´derfor virus).
Men når jeg bruger antivirus så hakker min forbindelse som bare pokker.
Avatar billede makse Nybegynder
22. marts 2001 - 20:42 #4
Hvis du har netkort i, så prøv at tildele kortet et Fast IP nr.
F.eks. IP: 192.168.0.2 Undernetmaske: 255.255.255.0
Avatar billede seahorse Nybegynder
22. marts 2001 - 20:44 #5
Jeg har ikke netkort i.
Avatar billede jasber Nybegynder
23. marts 2001 - 02:01 #6
Jeg ved godt at det lyder lidt plat, men bruger du den seneste driver til dit modem - Mange gange får man updt en driver, men \"glemmer\" at DLe den igen efter en reinstall...
Avatar billede bpedersen Novice
01. april 2001 - 11:54 #7
Du kan prøve at fjerne markeringen i Brug IP-headerkomprimering i TCP/IP indstillinger i din netværk via modemforbindelse.