Avatar billede 17196 Nybegynder
07. februar 2005 - 14:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Advanceret nyheds script!

Hej!
Jeg mangler én der kan kode et nyheds script til mit site, hvor man har mulighed for selv at bestemme opsætningen af nyheden samt indsætte billeder og links! Noget med at man har mulighed for at "preview" nyheden inden man godkender og den indsættes i databasen. Jeg kan selv finde ud af at hente dataen, og har allerede en skitse over hvordan jeg gerne vil have det til at se ud, så det burde være lige til at gå til.

Har det fanget din interesse, så smid et svar og et bud på hvad det skal koste :o) PLEASE

På forhånd tak!
lars[snabela]explosif[punktum]dk
Avatar billede nelander Nybegynder
08. februar 2005 - 02:30 #1
Hvad skal det være lavet i? :)
Avatar billede nelander Nybegynder
08. februar 2005 - 02:31 #2
Hov, jeg var lige hoppet forkert, havde ikke set, at det var PHP-delen *G*
Avatar billede boye_dk Nybegynder
17. februar 2005 - 00:16 #3
du vil gerne have et nyhedssystem, hvor der er admin del i.. hvis jeg har forstået rigtigt..

i admin delen skal der være:

opret nyhed - kunne indsætte billede og links til nyheden
ændre nyhed
godkend nyhed
slet nyhed
kommentér nyhed

eller er jeg helt galt på den ?
Avatar billede mr_bacardi Nybegynder
21. februar 2005 - 08:47 #4
Hvis du ikke har fundet den rette udvikler endnu, så send en mail eller en IM (MSN) på bacardi2002@msn.com med lidt mere info om hvordan det skal være (alle detaljerne over hvad man skal kunne, inkl. forklaringer), så kan vi snakke om prisen ;)
Avatar billede 17196 Nybegynder
21. februar 2005 - 08:53 #5
Undskyld.. Det beklager jeg!
Lukker nu!