Avatar billede radoor Nybegynder
07. februar 2005 - 12:41 Der er 4 kommentarer

Langsomt utilregenlig?

Hejsa

Jeg er stødt på et mystisk problem:

Jeg er ved at lave dette site: www.radoor.biz/peoples

Og det kører ualmindeligt langsomt og utilregneligt end mange andre sider jeg har lavet?

Nogen gange loader det som det skal ..andre gange loader det slet ikke?

Alle eksterne swf's loades ind i mc på main i level 0 viá min menu som også ligger i level 0

Alle swf's fylder max 30kb

Nogen der har en idé om hvad årsagen kan være?
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 12:43 #1
Du har sgu ret.. første gang sprang det frem på skærmen.. efterfølgende er det som der slet ikke er kontakt til serveren.
Avatar billede radoor Nybegynder
07. februar 2005 - 13:05 #2
ja?

er det ikke mystisk?

Jeg har naturligvis testet det på flere forskellige servere?

Men desværre med samme resultat :(

Kan det være min opbygning af sitet som får det hele til at crashe mon?
Avatar billede radoor Nybegynder
07. februar 2005 - 13:52 #3
Eksempel..

Denne side har jeg også lavet for nylig www.svansoeparken.dk

Enedste forskel på opbygningen af den og på www.radoor.biz/peoples er:

At alle swf'er loades ind i et MC på main level 0( på grund af dropdown menuen) på www.radoor.biz/peoples

På svansoeparken.dk loades alle eksterne swf'er bare med loadMovieNum på level 1
og erstatter hinanden eftersom de bliver loaded.

Kan det betyde nogen forskel på måden flash skal tænke over det i en browser?

Det er nyt for mig at loade alle eksterne swf'er ind i MC, så det kan sagtens tænkes at jeg har opbygget noget forkert/uhensigtsmæssigt?
Avatar billede mat Nybegynder
07. februar 2005 - 16:51 #4
Hos mig ser det ud som om du pinger serveren konstant? Loader du i et loop eller sådan noget?