Avatar billede fjensen Nybegynder
07. februar 2005 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Et par spørgsmål vedr. Counter Strike (CS)

Jeg har hørt meget om CS. Jeg har aldrig spillet dette spil og har nu følgende spørgsmål.

1. Hvor findes en kronologisk oversigt over disse spil altså hvad hedder de og hvornår er de udkommet.

2. Kan man spille spillene offline eller er det kun til online.

3. Hvilke danske servere for nybegyndere findes der.
Avatar billede sl33py Nybegynder
07. februar 2005 - 11:48 #1
1. Ved ikke om der findes en konologisk oversigt over spillene, men de de primært er online spil kan gamle version af cs ikke spilles. Skal være nyeste version. Der findes ligenu cs 1.6(bygget på halflife1) og cs Source(bygget på halflife2). Kig på www.steampowered.com

2. Det er for nyligt lavet en offline mulighed på cs ja.

3. Opret en konto på www.boomtown.net de har adskillige "newbie" servere hvor man ikke kan spille hvis man er for god. Godt sted at starte.

Held og lykke med det :)
Avatar billede therevelation Nybegynder
07. februar 2005 - 12:49 #2
spiller også selv på bt når jeg skal slappe af :)