Avatar billede thomas_j Nybegynder
22. oktober 1999 - 16:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Skifter skriftype af sig selv

Jeg sidder ved en NT maskine som jeg ikke har haft nogle problemer med. Der kan gå meget lang tid, hvor der ikke sker noget, men lige pludselig skifter alle bogstaver til noget fuldstændigt ulæseligt.

Jeg har kørt mcafee virusscan, og den fandt ikke noget, så der er nok en en virus.
Avatar billede thomas_j Nybegynder
22. oktober 1999 - 16:06 #1
ikke en virus
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:36 #2
der er ikke så meget at gøre ved det, andet end at genstarte... sådan er windows bare!
Avatar billede flmmng Nybegynder
22. oktober 1999 - 21:58 #3
Du skriver ikke hvilken NT du har så jeg går udfra det er NT4.
Da der hele tiden og så igen kommer updates vil jeg anbefale dig at lade microsoft chekke systemet for dig. Gå på http://windowsupdate.microsoft.com/
her chekkes dit system og du kan downloade relervante updates.
Avatar billede mforby Nybegynder
31. oktober 1999 - 14:15 #4
hysttdth
Avatar billede lmikkelsen Nybegynder
02. november 1999 - 20:53 #5
Jeg vil nu sætte mine penge på at din skærmdriver er synderen. Har selv oplevet problemet på et par maskiner på arbejdet. Begge benytter ældre Matrox Millenium grafikkort. Efter opdatering til senete WHCQ certificerede driver fordampede problemet.