Avatar billede netrome Nybegynder
05. februar 2005 - 16:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om geforce 6800LE

Skal man have apg 8x for at kunne kører det grafikkort?
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
05. februar 2005 - 17:09 #1
Nej det er ikke nødvendigt med 8x agp for at køre et kort der er 8x kompatibelt. Det vil være bagud kompatibel og køre med 4x istedet, du vil dog miste en smule performance, men ikke det vilde. Mener tests viser det er max 2-3 procent.
Avatar billede netrome Nybegynder
05. februar 2005 - 21:21 #2
okay tak for svaret skal du have dine point så skriv lige te svar
Avatar billede laplands-ugle Nybegynder
05. februar 2005 - 21:51 #3
kommer her

Men det var da forresten noget af et grafikkort at smide i en maskine der ikke har et bundkort med 8x agp port :)

Kan man af ren nysgerrighed få oplyst hvad resten af computeren består af. Bare lige for at se om der vil være andet der kommer til at virke som flaskehals, så du ikke vil få det bedste ud af grafikkortet.