Avatar billede hasmark Nybegynder
05. februar 2005 - 15:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netkort finde en driver til samme.

Da jeg har problemer med et kabel eft. en xp-opdatering, vil jeg afprøve kablet med en pcet med et ældre styresystem (W95) Men jeg har ingen driver til det netkort som jeg vil bruge, kan man downloade en driver og så kopier den til diskette og så overfører filerne af den vej til gl. pc. ?
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
05. februar 2005 - 15:44 #1
Kan du ikke finde driveren på nettet - søg efter producenten på google, og gå garanteret under support på producentens hjemmeside
Avatar billede hasmark Nybegynder
05. februar 2005 - 22:46 #2
hej Martin, tak for rådet men jeg fandt en anden løsning, Apropo dit navn, hvad er det værste en linjedommer klan blive udsat for i en tenniskamp. Det er 2 1000 ben der spiller mod hinanden og dommeren dømmer fodfejl, hvorpå 1000-
benet spørger hvilket ben ?

Vanlig Vwenlig Vinken

Hasmark
Avatar billede martin1000ben Nybegynder
05. februar 2005 - 22:51 #3
hahaha :D