Avatar billede niklasnina Nybegynder
05. februar 2005 - 08:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Lukning af win xp pro.

En af mine venner har fået et propblem med at lukke sin computer,i stedet for at lukke som den altid har gjort  når han trykker på lukke knappen bliver den ved med at genstarte.Alt dette skete efter indstalation af Studio 8 som er et vidio redigerings program.
Avatar billede e Nybegynder
05. februar 2005 - 08:28 #1
Prøv at kikke hvad den er sat til i kontrolpanel-strømstyring
Avatar billede kraesten Nybegynder
05. februar 2005 - 11:19 #2
Start med at installere den seneste patch til Studio 8 for at se om det løser problemet:

http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=2&product_id=577&product_name=&page_id=445

Hvis ikke det hjælper må I slette det problematiske program.
Efter afinstallation via "tilføj/fjern programmer" i kontrolpanelet anbefales det at køre et renseprogram til registreringsdatabasen, som kan hentes gratis hos Pinnacle:

http://www.pinnaclesys.com/DocSupport1.asp?division_id=1&langue_id=2&product_id=1501&product_name=Studio%20version%209%20&page_id=146

Hvis problemet stadig ikke er forsvundet kan I derefter prøve at gendanne computeren til et tidspunkt før installationen af Studio 8.

Efter alle disse anstrengelser burde computeren så kunne lukke helt normalt igen.

Hvis din ven stadig har mod på det kan programmet så installeres igen.
Umiddelbart efter installationen anbefales det at installere den seneste patch til programmet som I startede med at hente via det første link.
Kommer problemet herefter igen anbefales det at slette programmet ved at følge den angivne opskrift endnu en gang, - virker det bliver alle glade :-)
Avatar billede hcma Novice
05. februar 2005 - 12:19 #3
måske helt hen i vejret:  af og til forårsager Logitech Trådløst Tastatur/Mus samme problem. Løsning: ny driver
Avatar billede niklasnina Nybegynder
05. februar 2005 - 12:34 #4
vi prøver de forskellige mugligheder og vender tilbage.Foreløbelig tak for hjælpen
Avatar billede niklasnina Nybegynder
12. februar 2005 - 11:16 #5
kraesten lægger du lige et svar så du kan få point. Vi fik det til at virke,tak for hkælpen.
Avatar billede kraesten Nybegynder
12. februar 2005 - 11:38 #6
Godt at høre at det lykkedes :-)