Avatar billede ulliware Nybegynder
22. marts 2001 - 17:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vollyball sprites

Hej
Jeg skal bruge nogle spritesheets af en volleyballspiller. Der skal være otte retninger og han skal ses skråt oppefra. De behøver ikke være fantastisk realistiske, men der skal dog være kvalitet over det.
Spritesheet\'ene skal bruges til et spil og copyright, taksigelser i spillet og løn (i form af eksperten.dk point kan forhandles).
Det siger sig selv at hvis nogen har nogen de ikke har tegnet selv, men som de alligevel kan give mig er det også helt fint.

Ulliware
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2001 - 18:20 #1
Hvad mener du helt præcis med sprites, er det små tegninger eller hva´?
Avatar billede ulliware Nybegynder
22. marts 2001 - 21:40 #2
f.eks. et 40*40 bmp-billede hvor der i hver af de 16 felter på 10*10 er tegnet den samme person (volleyballspilleren) i ny position således at man i spillet kan få animation frem ved at vise et nyt 10*10 felt med bestemte intervaller.
når der så skal være en mand der løber skal man altså dele 2 skridt op i f.eks 8 dele og tegne dem således at det første billede også er fortsættelsen på det sidste.
I dette tilfælde vil jeg gerne have 8 retninger. dvs nedenunder de 8 dele hvor manden løber mod højre er der otte nye hvor han løber skråt nedad.
håber du forstår og kan hjælpe...Ulliware
Avatar billede ulliware Nybegynder
23. marts 2001 - 07:36 #3
Jeg håber selvfølgelig at nogen er gået i gang, og derfor må jeg beklage dybt at jeg har glemt at gøre opmærksom på at det drejer sig om beachvolly og altså ikke almindelig hal-volley.
Undskyld
Ulliware
Avatar billede ulliware Nybegynder
03. april 2001 - 12:56 #4
nå nu lukker jeg altså snart det her for der er ikke nogen der svarer. Er der virkelig ikke nogen der kan lave noget pc-grafik. Det behøver jo ikke være fantastisk realistisk.

-Ulliware
Avatar billede ulliware Nybegynder
11. maj 2001 - 13:47 #5
Nu bliver den lukket- øv