Avatar billede supern Nybegynder
04. februar 2005 - 19:43 Der er 5 kommentarer

bedøm min side, tak.

har lavet et udkast til en side, hvad syns i?

link: http://www.outlundish.dk/vip
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. februar 2005 - 20:04 #1
i store oplysninger bliver siden meget meget stor og der kommer mange store luft huller.
Avatar billede devilinheaven Nybegynder
04. februar 2005 - 20:49 #2
man kan jo ikke trykke på nogle af dine sider
Avatar billede moocher Nybegynder
04. februar 2005 - 21:57 #3
Jeg kører med en 21" skærm og opløsning 1600*1200 og det ser helt sygt ud med al den afstand.

NEJ NEJ NEJ, du skal ikke bruge bmp billeder, og du bør formindske dem inden du sætter dem ind, det hjælper ikke at du siger at de skal være små på hjemmesiden, al for lang loadetid

Du bør lave en række små billeder du bruger på hjemmesiden, så kan man klikke på dem og så se dem i stort format. men brug JPEG, GIF, PNG.

Mangler overskrift i titellinien.

Desuden ville jeg flytte din loginboks væk fra "main" framen.

Tror heller ikke at nokia er glad for at du bruger deres logo som dit logo i toppen

Men ellers et lækkert enkelt design, overskueligt, og reklamerne irretere ikke.
Avatar billede supern Nybegynder
08. februar 2005 - 00:01 #4
hvordan bliver den meget stor?

nej det er også bare designet der skal bedømmes - opbygningen..

ja jeg ved godt det med bitmap, det er jo bare et layout..

hvor ville du så flytte den hen?

det er sgu meget godt genkendt:D .. det er ellers et fedt billede syns jeg..
Avatar billede moocher Nybegynder
08. februar 2005 - 21:43 #5
Den bliver stor, idet du har sat den til at passe vinduet, og du har nok bygget den op på en 1024*768, men når jeg så ser den på 1600*1200 bliver tekst og billeder ikke store, det eneste der vokser er luften imellem. Og så kommer der store hvide plamager midt på siden. Ville nok smide din login over i venstre spalte