Avatar billede ener1 Nybegynder
04. februar 2005 - 18:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer i Macromedia Flash MX!

Hej alle Eksperter!
Jeg har for nyligt købt et færdig udviklet flashsite. Det består af PSD.filer, HTML sider, og af nogle Flashmovie filer. Man har fortalt mig, at jeg kan ændre i sitets udseende, ved at ændre i de ligeledes medfølgende Flashdokumenter, men hvordan??
Jeg har intet kendskab til Macromedia Flash.
Jeg har prøvet at åbne et Flashdokument, rettet i teksten, for derefter at eksportere det til en moviefil, men dette viser kun den første del af dokumentet.
Hvad gør jeg forkert?
Håber på hjælp snarest.
Med venlig hilsen.
Rene
Avatar billede kragekjaer Praktikant
04. februar 2005 - 19:00 #1
Det er helt umuligt at svare på hvis man ikke har filstrukturen. Normalt vil du kunne køre html-filen (måske hedder den index.html eller default.html)og se dine flashændringer.
Avatar billede ener1 Nybegynder
04. februar 2005 - 19:28 #2
Mit problem er at jeg har 5 flash dokumenter jeg kan rette i, jeg retter selvfølgelig i det der skal afvikles først (default). Når man åbner sitet er det første man støder på, en lille boks der fortæller at siden er ved at blive indlæst, men derefter skal selve den første del af sitet dukke op, det gør det også så længe jeg kører de medleverede moviefiler, men så snart jeg selv prøver at rette teksten i de medleverede flashdokumenter, for derefter at kompilere, så går det galt. Når jeg afvikler den nyoprettede moviefil viser den kun den første del af den tidl. fil, resten er simpelthen forsvundet.
Er ikke så enkelt at forklare, men håber dog du forstår bare enn del af mit problem.
Jeg må gøre et eller andet forkert, når jeg ændrer fra dokument til movie.
Mvh.
Rene
Avatar billede ener1 Nybegynder
04. februar 2005 - 19:32 #3
Har det noget at gøre med timelines?
Har ikke en pind forstand på Flash.
Rene
Avatar billede ener1 Nybegynder
04. februar 2005 - 19:36 #4
Jeg kan også spørge på en anden måde, hvordan ændre man flash dokument til en moviefil, så man får det hele med fra dokumentet?
Rene
Avatar billede pyroman Nybegynder
04. februar 2005 - 20:05 #5
Det er umuligt for os at sige hvad du gør galt - vi er nødt til at se dine filer...
Avatar billede ener1 Nybegynder
04. februar 2005 - 20:18 #6
Hvilke filer er det i vil se? :) og hvordan?
Rene
Avatar billede pyroman Nybegynder
04. februar 2005 - 23:16 #7
tjaa - altså under normale omstændigheder er det kun .fla filerne vi skal bruge - men hvis der er tilknyttet flere forskellige filer der bruges af flashen skal disse nok også med.

Hvis der er flere filer, zip dem. Smid det op på en server...