Avatar billede swordcat Nybegynder
04. februar 2005 - 18:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Info om forfatteren Louis Jensen

Den der giver mig det bedste link om informationer til forfatteren Louis Jensen for alle point's ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
04. februar 2005 - 18:51 #1
Avatar billede quit Nybegynder
05. februar 2005 - 00:31 #2
Kig en tur forbi http://www.forfatterweb.dk/publish.php?linknavn=jensenLouis
Som navnet måske antyder er det en side med en stor del af danske forfattere og en masse info omkring dem.
Har selv brugt den da jeg skrev om Louis Jensen i folkeskolen (suk en trist rapport), men skolen fik fixet et foredrag med ham.. faktisk ret grinern at høre/se :)
Avatar billede quit Nybegynder
05. februar 2005 - 00:32 #3
Nåh flot. Der skal bruges adgangskode (eller en betaling på 10 kr) for at kunne læse om ham. Sorry, det havde jeg ikke set (min logger ind automatisk.)
Avatar billede swordcat Nybegynder
08. februar 2005 - 12:58 #4
Jeg kan ikke rigtige bruge quit's link til noget som helst måske norbert's. Lig et link Norbert ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
08. februar 2005 - 13:00 #5
Du mener vel et svar?
Avatar billede norbert Nybegynder
18. februar 2005 - 13:28 #6
Sker der mere her? :-)
Avatar billede swordcat Nybegynder
23. marts 2005 - 16:32 #7
Sorry Norbert....Har sovet lidt undskyld :)

Værsgo