Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2005 - 14:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i fortrukne

Hejsa eksperter

Jeg har efterhånden en god samling af fortrukne liggende i venstre side af mit explore-vindue. Det er jo meget rart, men alle ikonerne til disse fortrukne er forsvundet... kun teksten står tilbage.

Hvordan for jeg den til at vise ikonerne ??
Avatar billede muss Nybegynder
04. februar 2005 - 14:44 #1
Ved at besøge siderne igen og føj til fortrukne.

Iconerne ligger sig i Temporary Internet Files og forsvinder derfor, hver enste gang du sletter disse filer.

/muss
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2005 - 14:47 #2
de nye sider jeg tilføjer har heller ingen ikoner...

år jeg ind i egenskaber for en genvej - og vælg ikon, så kan jeg godt se ikonet
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2005 - 14:47 #3
år = går
Avatar billede muss Nybegynder
04. februar 2005 - 14:50 #4
Ikke alle sites anvender ikoner, hvis det er det du mener ?

/muss
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2005 - 14:52 #5
E:\Documents and Settings\All Users\Foretrukne kan jeg se at alle mine mapper har et ikon - dette ikon vises dog ikke længere i min fortrukne oversigt i venstre side af min browser. Her står alle genveje/ mapper kun med tekst - ikonet mangler.

Hvordan for jeg ikonerne tilbage
Avatar billede muss Nybegynder
04. februar 2005 - 14:57 #6
Ingen anelse andet end mit første forslag.

Jeg har nu ingen ikoner liggende i min mappe under "Foretrukne"
Avatar billede milter Ekspert
04. februar 2005 - 16:28 #7
Mener du, at der heller ikke er noget Explorer-ikon, magen til det i øverste venstre hjørne på siden her?
Avatar billede lindysign Nybegynder
05. februar 2005 - 12:55 #8
IE indeholder en fejl på det område, som gør at det er lidt svært at vide om den vil vise det eller ej. Typisk vil man kunne tilføje en hjemmeside og ikonet ses så først når man har klikket på linket i sine fortrukne.

Hvis ikonet er vigtigt, så skift browser til FireFox, som er betydelig bedre til at huske ikoner til hjemmesider.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2005 - 14:29 #9
- Fandt aldrig løsningen - jeg geninstallere windows for at få dem tilbage

// lukker