Avatar billede rickih Nybegynder
04. februar 2005 - 13:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer fryser

Jeg har i stykke tid haft problemer med at min computer fryser... når jeg har haft den tændt i måske 5 min og så går ind og spiller et spil er min computer helt død når jeg kommer ud... jeg kan ikke åbne nogle programmer og heller ikke joblisten...

En der ved hvad der måske kan være galt? min harddisk måske?
Avatar billede flim Nybegynder
04. februar 2005 - 13:30 #1
Hvis den fryser og derfter dør, skulle du så ikke skrue lidt op for varmen? :P
Avatar billede rickih Nybegynder
04. februar 2005 - 13:32 #2
nah ik lige derfor tror jeg ikke
Avatar billede flim Nybegynder
04. februar 2005 - 13:36 #3
Ej - det er nok lige det modsatte...

Har du blæsere i dit kabinet? Det kan nemt være pga varmen at den går død. Prøv evt at åbne siden på dit kabinet til at starte med og se om det evt hjælper.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
04. februar 2005 - 13:59 #4
Prøv lige at klikke start | kør, skriv:
sfc /scannow
og tryk enter.
Du skal have din xp cdrom i maskinen imens.

En anden ting du også kan prøve er at opdatere din grafikkortsdriver.

Jeg tror ikke rigtigt på den med varme, da den så ville fryse eller genstarte inde i spillet. Ikke når man ER kommet ud af det.
Avatar billede rickih Nybegynder
05. februar 2005 - 17:00 #5
tonny jeg er igang med at køre den scan nu... men altså når jeg måske har været inde og spille cs og så vil på nettet trykker jeg på internet explorer... så står den og tænker... og så efter lidt tid stopper den men den åbner intet vindue..
Avatar billede rickih Nybegynder
15. februar 2005 - 21:19 #6
...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. februar 2005 - 00:36 #7
Hvad var løsningen ?