Avatar billede cmccmc Nybegynder
22. marts 2001 - 15:35 Der er 6 kommentarer

Hvordan sætter man en database til IKKE at være Read-Only????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Se overskrift...

  -/cmccmc
Avatar billede nomiz Nybegynder
22. marts 2001 - 15:37 #1
fjerner skrivebeskyttelsen velsagtens..
Avatar billede cmccmc Nybegynder
22. marts 2001 - 15:41 #2
Skal man gøre det med CHMOD??
Avatar billede drean Nybegynder
22. marts 2001 - 15:41 #3
Hvis det er fordi du uploader den til din webudbyder, kan det være fordi hele dit bibliotek er skrivebeskyttet. Kontakt dem og sig du vil kunne skrive til filer i dit bib.
Avatar billede dna Nybegynder
22. marts 2001 - 15:41 #4
Jeps! Længere er den ikke... det er mappen hvor databasen ligger, der skal have de rettigheder.... hvis det er på et webhotel, så skal du kontakte dem !!! Eller brug det bibliotek som er beregnet til det !?!

Held og Lykke

dna
Avatar billede cmccmc Nybegynder
22. marts 2001 - 15:44 #5
Kan I anbefale et sted hvor man kan \"tjekke\" sine asp-scripts??
Avatar billede burningice Nybegynder
22. marts 2001 - 16:07 #6
hvilken udbyder har du... jeg ligger hos scannet, og alle filer i mappen /log er ikke skrivebeskyttede