Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:18 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Stofanet - hvor godt er det.

Telia kører PT med en reklame om stofanet, som er billigt.

mit spørgsmål : Hvor godt er stofanet, og hvor stabilt er det? Evt nogen som har erfaring med stofanet?!

http://www.stofa.dk/stofanet/bestilstofanet.php

/Sanded
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:22 #1
personligt syndes jeg ikke om stofanet..
da det kører over kabel net og så skal man ringe op og plejer at værer begrænset internet så man kun må hente et bestemt antal mb om månden og jeg har bøvlet med mange folk som har haft problem med stofanet da det tit går ned
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:23 #2
Netop også det jeg har hørt. Jeg kører PT selv med cybercity, og må indrømme det er min bedste udbyder indtil videre.

Men kom gerne med flere kommentarer / svar omkring stofanet.
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:24 #3
** Med frit forbrug op til 25.000 MB - ønsker du yderligere MB, betales der 10 øre pr. ekstra MB

hadder at betale extrat hvis man bruger for meget.. har har normalt adsl
Avatar billede pernillem Nybegynder
04. februar 2005 - 10:29 #4
Jeg har efterhånden kørt med stofanet i et par år, og jeg er vældig tilfreds. Jeg synes, det kører ganske stabilt og også hurtigt nok. Jeg har selv flex-rate med 300 kr for 5 GB pr. måned. Desuden god brugerservice, his man har brug for det.
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:29 #5
haha..

ok jeg har valgt IKKE at få stofanet. grunden :

Min. månedspris FlexRate® 1 Mbit/s (op til 1024/256 Kbit/s) - forbrug indtil 50 MB 50,00
Max månedspris FlexRate® 1 Mbit/s (op til 1024/256 Kbit/s) - forbrug indtil 5 GB 300,00
Min. månedspris FlexRate® 2 Mbit/s (op til 2048/256 Kbit/s) - forbrug indtil 50 MB 150,00
Max månedspris FlexRate® 2 Mbit/s (op til 2048/256 Kbit/s) - forbrug indtil 20 GB 400,00
Fast månedspris MaxRate 1 Mbit/s (op til 1024/256 Kbit/s) - forbrug indtil 25 GBB 399,00
Fast månedspris MaxRate 2 Mbit/s (op til 2048/256 Kbit/s) - forbrug indtil 25 GB 499,00
Månedligt abonnement FlatRate 256 (op til 256/128 Kbit/s) - frit forbrug 299,00
Månedligt abonnement FlatRate 768 (op til 768/128 Kbit/s) - frit forbrug 425,00

Se lige deres frit forbrug til 299,00 kr månedligt... for en 256/128 forbindelse ! LOL..

Over and out.

Monyt post er svar :)
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:30 #6
PT har jeg en forbindelse hos CC på 2mb / 128 for sølle 350 kr.
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:31 #7
ja  det er klamt... kan ikke fåstå nogen vælger sådan noget lort.. det er jo en lam pris
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:32 #8
ja cybercity er nice... kunne godt finde på at skifte til dem..
tænkte på har cc endelig boost endnu..
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:33 #9
de havede nemlig engang en tjeneste som man kunne bestille i en weeken hvor man betalte ca 200 kr og så bosstede de ens internet til 4 mbit
Avatar billede pernillem Nybegynder
04. februar 2005 - 10:33 #10
Ok, det var hurtigt, du bestemte dig!!! Hvorfor overhovedet oprette et spørgsmål, hvis du har bestemt dig på forhånd? Jeg troede, det var erfaringer, du efterlyste, og det var netop, hvad jeg gav, så der er ingen grund til ligefrem at håne, er der?
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:34 #11
Ja det har de da haft længe. du mener boost card ikke sandt?

Jeg kører med denne løsning : http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/telefoni_tilbud/index.phtml#pfsd520

Om det er hvad jeg har brug for er så spørgsmålet, men nyder at kunne ringe frit og kvit.. dog er prisen stadig lidt krydret for free talk, går nok.
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:35 #12
Pernillem : Jeg læste netop deres pris, og blev rimelig overrasket.
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:36 #13
hehe ja det er jo det...
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:37 #14
stofanet er sikkert godt nok hvis man kun bruger det en gang i mellem til kun lige at søge noget info og chekke mail.. men ellers ikke og evt. msn
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:38 #15
jeg syndes det er en find diskution... deter da nogen som er værd at diskutere... for hvis man alligevel skal diskutere nogen herinde i fri debat kan det da lige så godt værer dette
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 10:43 #16
netop monyt.

Personligt vil jeg heller ikke bryde mig om at skulle tænke på, hvor meget jeg nu henter af data, for så evt få en extra regning på mit forbrug. Der kan være dage jeg henter meget og andre dage jeg henter nada.

Mest bruger jeg nettet til Online Mporg games.
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 10:47 #17
yiiirr... jeg gamer så meget natural-selection og lidt mmorpg
ser da aog til osse nogle sereier... men hvis jeg skulle finde ud af hvor meget jeg vil bruge extraxt ville jeg nok betale omkrig de 1000 kr eextreat efter hvad jeg downloader... fx. nu er jeg vil wer download dawn of the net... den fylder 75 mb... det var de første 10 kr
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. februar 2005 - 11:05 #18
er lige nødt til at kommentere: har selv stofa 1024/256 25gb til 399 , og det fungerer faktisk upåklageligt.  Det er jo i princippet fri forbrug.  Min pc er tændt i døgndrift, med ting som msn,skype,mirc,steam,boomtown osv og alligevel overstiger jeg ikke de 25 gb i trafik.  Skal siges at der også spilles en del cs og der er 2 pc'er tilkoblet forbindelsen da en kammerat bor hos mig pt.

så hvis man skal hive en ekstra regning hjem på forbrug skal man faktisk sidde og hente store filer ned hele tiden, hvilket jo er begrænset for de fleste brugere.

mvh therev.
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 11:08 #19
therevelation : oki, men så igen, så kan man jo sige at din forbindelse er dyre en det jeg har, hvis jeg valgte fri tlf fra.

gjorde jeg dette, så ville jeg jo have gratis net + en hurtigere forbindelse, til lavere pris.

Jeg håner og roser ikke nogen på dette punkt, blot "diskuterer" :)

skriv gerne tilbage :)
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 11:16 #20
ville ikke betale 399 kr ofor begrænset internet  når man kan få noget billiger og bedre
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 12:36 #21
fyr et svar eller jeg lukker spørgsmålet selv :P
Avatar billede monyt Nybegynder
04. februar 2005 - 12:41 #22
okay her er den så
mit svar
Avatar billede sanded Nybegynder
04. februar 2005 - 13:25 #23
:D
Avatar billede donlon Novice
04. februar 2005 - 13:34 #24
>>Fast månedspris MaxRate 2 Mbit/s (op til 2048/256 Kbit/s) - forbrug indtil 25 GB 499,00<<

He-he ...billigt ?? - jeg har en 2560/256 flatrate hos Cybercity til 417.-
Jeg syntes det er ret vildledende med Stofanet's priser på de TV-reklamer ...de fortæller helt sikkert ikke hele sandheden/betingelserne, eller også står de skrevet med så små bogstaver at han skal have et HDTV for at læse dem :-)