Avatar billede e Nybegynder
04. februar 2005 - 09:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visning af side

www.tdconline.dk  (hjælp til mailproblemer) vises nedenstående
og min web-mailside vises kun med indbakke indhold uden mulighed for at se andre mapper osv.?????????

Ny install af xp-pro med service p2 og norton virus og firewall.
Der ingen prob med netbank eller andre sider jeg har prøvet.

Error: 500
Location: /usp/tdc-mail.html
Internal Servlet Error:

java.lang.Error: GenericPortal/Exception/service
    at com.dezide.portal.GenericPortal.service(GenericPortal.java:343)
    at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.doService(ServletHandler.java:574)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.invoke(Handler.java:322)
    at org.apache.tomcat.core.Handler.service(Handler.java:235)
    at org.apache.tomcat.facade.ServletHandler.service(ServletHandler.java:485)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.internalService(ContextManager.java:917)
    at org.apache.tomcat.core.ContextManager.service(ContextManager.java:833)
    at org.apache.tomcat.modules.server.Http10Interceptor.processConnection(Http10Interceptor.java:176)
    at org.apache.tomcat.util.net.TcpWorkerThread.runIt(PoolTcpEndpoint.java:494)
    at org.apache.tomcat.util.threads.ThreadPool$ControlRunnable.run(ThreadPool.java:516)
    at java.lang.Thread.run(Thread.java:479)
Avatar billede sl33py Nybegynder
04. februar 2005 - 09:52 #1
Det ligner en fejl ved tdc. Den bliver nok rettet hurtigst muligt :)
Hvis det ikke skulle virke så skal du prøve at installere den nyeste Java Runtime Enviroment(undskyld stavebøf) JRE fra sun's hjemmeside.
Avatar billede e Nybegynder
04. februar 2005 - 09:53 #2
Det er ikke fejl hos tdc da jeg kan se siden på min gamle pc og java er aktiveret
Avatar billede sl33py Nybegynder
04. februar 2005 - 09:57 #3
Har du den nyeste JRE?
Java fejlen skyldes ihvertfald at bestemte java klasser ikke bliver fundet. Prøv evt at slet din java JRE og installer igen.
Avatar billede e Nybegynder
04. februar 2005 - 09:59 #4
tak
prøver senere skal på arb
Avatar billede e Nybegynder
05. februar 2005 - 18:13 #5
har prøvet- hjalp desværre ikke
Avatar billede e Nybegynder
05. marts 2005 - 20:06 #6
beklager den lange responstid,problemet er først blevet løst med en ny install.