Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
03. februar 2005 - 21:30 Der er 13 kommentarer

Odds system

Hej Eksperter
Jeg har brug for et odds system hvor admin kan oprette en bruger og man spille mellem 13 udvalge kampe som jeg sætter ind i database. hvor vi spiller om point og man kan se hvem der har haft flest rigtig efter hver runde.. hvor stillingen bliver ændret efter hver uge..

PLEASE HELP
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
03. februar 2005 - 21:38 #1
Jeg har fundet et system hvor kampene er sat til NFL kampe men det skal sætte til fodbold kampe.. håber nogle af jer kan ændre det..
http://www.brainjar.com/asp/pool/default.asp
på forhånd tak
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 22:23 #2
Nu kan jeg ikke logge ind og rigtig se det... men er det bare rettelse fra NFL (tekst) til  Fodbold (tekst) så er det let nok og vil jeg gerne ordne.. ellers har jeg ikke forstået det helt hehe
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
03. februar 2005 - 22:54 #3
Du kan downloade filen.. så kan du ændre i databasen...
vil du gerne lave det? eller hvad siger du?
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 22:57 #4
Jeg ved ikke helt hvad det er du mener... det mere det.. hvad helt præcist vil du have ændret?
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
03. februar 2005 - 23:01 #5
altså i databasen står der hvem der har lavet flest break toucht down osv.. jeg vil bare have databasen til at inde holde at man kan tipe en 13er om lørdagen og tips 12 om søndagen. også når runden er færdig kommer der en stilling af brugerne hvem der har fået flest rigtige. forstår du?
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 23:06 #6
Hvis det ikke haster så kan jeg lige se om det noget som jeg kan ordne, men bliver først på lørdag hvis det er så det mere om du har toldmodighed:)
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
03. februar 2005 - 23:09 #7
Det må du meget gerne.. Du kan altid kontakt mig på mail: teamlotto6@hotmail.com
Kunne være rigtig dejligt hvis du kunne hjælpe mig.. på forhånd tak :)
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 23:10 #8
Det fint jeg kigger på det og ser om det noget jeg kan håndtere :) hvis jeg så ordner jeg det som sagt i løbet af lørdagen til dig
Avatar billede mortency Nybegynder
04. februar 2005 - 08:58 #9
Lytter
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 12:03 #10
Jeg skulle gerne være færdig hvis det kun er de småting der skulle ændres.. sender nu
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 16:53 #11
sorry... password er nu "test" og brugernavn "test" hehe var lettere for mig at huske da jeg skulle teste!
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 23:29 #12
fik aldrig feedback her
Avatar billede henrik-ettrup Nybegynder
15. februar 2005 - 00:56 #13
Du havde vidst ikke forstået hvad jeg ville have.. jeg mente jeg ville have et slags odds system ligesom på www.ahot.dk/odds
kan du lave det om til det?