Avatar billede undernarf Nybegynder
03. februar 2005 - 18:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjernbetjening til PC

Hej

Jeg leder efter en fjernbetjening til min bærbare (må selvfølgelig også gerne virke til tv og sån). Har et Ati radeon 9600 turbo pro, så den skal kunne virke sammen med dette. Har kigget på nogle forskellige på edbpriser, men ved ikke rigtig hvad der er godt. havde tænkt mig noget i prisklassen 500-600 kroner, men vil gerne betale ekstra hvis det er nødvendigt.

Hilsen

Jens
Avatar billede hr.usb Nybegynder
04. februar 2005 - 12:24 #1
her er den ultimative fjernbetjening
Går begge veje - du kan betjene dine enheder fra PC/labtop og omvendt
http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=5957&vare_id=363573
Avatar billede undernarf Nybegynder
15. marts 2005 - 19:03 #2
lukker