Avatar billede lindrup2000 Nybegynder
03. februar 2005 - 15:50 Der er 4 kommentarer

Nyhedspalte på en anden hjemmeside

Hej gutter.

Har lige et enkelt spørgsmål.

Hvis i kigger på Obsiden.dk, og ser til højre er der en nyheds spalte fra Bold.dk.

Hvis nu jeg gerne ville have en sådan magen til, bare med mine egne nyheder, på en andens hjemmeside, hvordan gøres dette?

Anyone who knows?
Avatar billede brego Nybegynder
03. februar 2005 - 18:08 #1
Det kan gøres på mange forskellige måder. Det nemmeste jeg kan komme i tanke om er et javascript der henter oplysninger fra fil på din server og skriver dem ud på 'en andens' hjemmeside.
Avatar billede lindrup2000 Nybegynder
04. februar 2005 - 10:37 #2
Hvor findes sådan et script henne?
Eller ved du hvordan man laver et sådan script?
Avatar billede brego Nybegynder
04. februar 2005 - 11:59 #3
Du skal have en php-script der genererer en js-array med dine nyhedder. Så skal ham der skal bruge dine nyhedder bruge følgende script: <script type="text/javascript" src="http://din.server.com/script.php"></script> - så kan han bruge din js-array til at vise news på hans side.
Avatar billede lindrup2000 Nybegynder
07. februar 2005 - 13:20 #4
Hvor finder jeg dette php-script henne??