Avatar billede 123 Nybegynder
22. marts 2001 - 13:57 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Søgemaskiner

Jeg er ved at lave en side i ASP, og vil så gerne vide hvad jeg skal gøre for at søgemaskinerne ikke overser mig (de er vist ikke så vilde med \"?\").

Jeg har hørt noget om at man kan lade den første bruger \"trykke\" en side, altså i HTML, ville det hjælpe? Hvordan gør man det? Eller er der en anden måde at gøre det på?
Avatar billede disky Nybegynder
22. marts 2001 - 13:58 #1
Du skal lave dine sider statiske.

f.eks. kvasir springer dynamiske sider over pga problemmer det kan udløse, hvis dens robot lander i en database
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. marts 2001 - 14:31 #2
Disky <--> Hvad nu hvis han har en E-shop? Statisk? Ej vel...
Avatar billede hchristensen Nybegynder
22. marts 2001 - 14:52 #3
Du er nødt til at lave nogle såkaldte info-pages, som er statistiske HTML sider, der highligther de områder fra dine ASP-sider, som du gerne vil have med. Det kunne f.eks. være en introduktion: \"Hos xxx kan du købe produkter fra yyyy til gode priser. Vi er fokuserede på xxxx etc\". Dvs. god og sund oplysning til brugerne.
Avatar billede crunch Nybegynder
22. marts 2001 - 18:37 #4
Avatar billede 123 Nybegynder
23. marts 2001 - 19:43 #5
Har ikke adgang til 404-sider :o(

Kan man ikke lave det med at der bliver lavet en HTML side automatisk??? Eller hvordan undgår man at skræmme søgemaskinerne væk?
Avatar billede 123 Nybegynder
28. marts 2001 - 18:38 #6
Andre forslag ?!?!?!?!?!
Bare et link...
Avatar billede 123 Nybegynder
29. marts 2001 - 20:04 #7
Øv!
Point gives stadig for brugbar løsning.