Avatar billede kikhans Nybegynder
22. marts 2001 - 13:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Usb

Jeg har win98 og skal have en scanner med usb port til.Der sker ingenting tilføj/fjern ny hardware starter ikke. Jeg har opøvet at tilføje manuelt, så skriver den bare opdater drivers (code 10)
Avatar billede makse Nybegynder
22. marts 2001 - 14:18 #1
Er USB slået til i din bios? Hvis ikke, er det nok derfor.
Avatar billede kikhans Nybegynder
22. marts 2001 - 14:34 #2
ja den er slået til i BIOS
Avatar billede makse Nybegynder
22. marts 2001 - 14:41 #3
Hvad hedder dit bundkort og scanner?

Har du en \'Universal Seriel bus-controller\' i enhedshåndshåndtering (H-klik denne computer - Egenskaber)
Avatar billede vessel Nybegynder
22. marts 2001 - 15:42 #4
Virker andre USB-enheder på din USB port ??
Avatar billede tera Nybegynder
25. marts 2001 - 22:27 #5
Det kan være at der er et hardware konfilkt prøv at slette netkort og slet USB i \"tilføj/fjern ny hardware\" og genstart computer og sørg for at USB først bliver fundet og installeret!!!
Avatar billede kikhans Nybegynder
26. marts 2001 - 16:29 #6
Min scanner er en Lifetec og mit bundkort er fra QDI P5MVP3/Advance3.
Der er ingen USB porte der virker.
Jeg prøver at slette netkort og usb port
Avatar billede kettnovitch Nybegynder
27. marts 2001 - 21:51 #7
Hvorfor har du givet dig selv point kl.14:34:21?
VH KK