Avatar billede janni_jensen Nybegynder
03. februar 2005 - 09:47 Der er 1 kommentar

Popup vises ikke

Jeg har lavet en database, hvorfra man fra startmenu kan klikke på en knap og så kommer der en popup, som er modal.

Jeg har Access 2003 og popup kommer fint frem når jeg bruger databasen. Men når min kollega, som også har Access 2003 klikker på knappen kommer der intet frem og databasen fryser så den skal lukkes via task manager.

Jeg lavede den om til ikke at være popup, og så kom den fint frem, men det skal være en popup.

Popup åbnes med openform, og der er en comboboks derpå, et checkbox felt og en knap, som har kode bagved sig til at udføre nogle ting.

Hvad er det der gør sig gældende siden at han ikke kan åbne det, vi har prøvet med forskellige brugere, og intet virker.

Vi har prøvet med hans bruger på andre pc'er hvor det virker, så umiddelbart er det noget i hans Access opsætning eller andet der gør at det ikke virker. Der er andre popups i databasen som virker på hans pc, og han har ingen popup killer.

Venligst hjælp....
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
29. april 2005 - 23:29 #1
Kan det være fordi at din starmenu er maksimeret? og at pop-uppen lander bagved noget så du ikke kan se den? Og at programmet er låst fordi den er modal?