Avatar billede videodyr Nybegynder
22. oktober 1999 - 13:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Super Mario

Ved du, hvor man kan få Super Mario spillet til PC???
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 1999 - 14:06 #1
Det tror jeg ikke du kan. Jeg har prøvet, men uden held. Så skal du have en simulator fat og så er det hele ikke lovlig længere.

Jeg håber du finder det, så vil jeg gerne vide det.

Super Mario findes i en lille dos version til PC også til bagbeklædning til dit Skrivebord
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 20:11 #2
jeg har det i en DOS version på 66KB

men jeg ved ikke hvor det er
Avatar billede spacey Nybegynder
22. oktober 1999 - 21:28 #3
Jeg kender en der har en n64 emulator med dette spil men jeg hved ikke om det er lovligt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 22:05 #4
det er det ikke! jeg havde en gang supermario som ekstrabane til quake,... men det var ikke ret fedt
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 1999 - 23:04 #5
Jeg tror kan finde den lille dos version, men det er vel en stor version, som videodyr er interesseret i. Jeg mener der findes flere som dos versioner.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 1999 - 23:06 #6
Der var ordet emulator, og det er ikke lovlig iflg. Nintendo. Har talt med en medarbejder derfra.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 23:15 #7
det er ikke så meget det... det er mere det at man er nødt til at kopiere spillet ind i en fil for at bruge det
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 1999 - 23:24 #8
Vidiodyr prøv http://download.com i søg taster du mario. Er der noget der du kan bruge?
Avatar billede geek Nybegynder
24. oktober 1999 - 17:56 #9
Kig på http://www.gamingdepot.com/
det kan være det ligger der
Avatar billede svend21 Nybegynder
27. november 1999 - 21:54 #10
Hej Videodyr.

Det kan du Få inde på http://www.gamlespil.dk plus der inde er der osse mange gamle klassiske spil til PC. som man ikke kan få nogen som helst steder mere..
Avatar billede videodyr Nybegynder
24. januar 2000 - 14:38 #11
test