Avatar billede jippet Nybegynder
02. februar 2005 - 23:43 Der er 7 kommentarer

Browser lukker ned

Jeg har fået et irriterende problem : når jeg prøver at komme ind på TDC-mail eller mine netbanker viser de sig 2-3 sekunder så lukker hele browseren ned. Jeg har deaktiveret Norton og pop-ups men lige meget hjælper det. Jeg har sat sikkerhedsindstillingerne til medium. Ja, jeg har prøvet alt. Systemet og Norton er à jour. Hvad kan det være, en virus?? Jeg kører med XP+SP2 og IE6.0.
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 23:48 #1
Download
http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=4212&sp=Hijackthis

Scan med programmet og kopir den log der bliver genereret herind så kan jeg hurtigt se om det er virus eller noget andet snavs
Avatar billede froesig Nybegynder
10. februar 2005 - 11:46 #2
Jeg har præcis samme problem med Lån og Spar banks netbank - også med Opera og FireFox browsere. Jeg prøver kalps forslag, men jeg er da interesseret i at høre hvad jippet har erfaret.
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 11:51 #3
froesig.. opret et 0 points spørgsmål og smid en log i den så kigger jeg på den. Du skal nemlig ikke selv fikse noget
Avatar billede froesig Nybegynder
10. februar 2005 - 11:54 #4
ok - takker. Jeg vil prøve det i aften.
Avatar billede jippet Nybegynder
10. februar 2005 - 21:53 #5
Det var ikke nogen virus alligevel.Det drejede sig om at jeg havde fjernet et program som hedder Java som jeg alligevel havde brug for.Da jeg re-installerede Java opstod der en konflikt fordi der stadigvæk var rester af det gamle program (ældre version).En af mine venner fik fjernet disse rester ved at åbne msconfig på kør og dermed finde frem til disse rester og få dem fjernet så den nye version af Java kunne fungere. Det ser ud til at fungere upåklageligt nu og jeg lukker nu debatten her.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. februar 2005 - 22:06 #6
I så fald kan du selv lægge et svar her og efterfølgende acceptere det for at lukke spørgsmålet. (Du løste jo selv problemet) *s*
Avatar billede jippet Nybegynder
11. februar 2005 - 15:14 #7
Jeg kan aldrig finde ud af alle de systemer med at lukke ned, acceptere og give point osv. Håber jeg nu gør det rigtigt!