Avatar billede bobbecs Nybegynder
02. februar 2005 - 20:48 Der er 6 kommentarer

Tattoo disign program

Hey alle på Eksperten !

Jeg sidder og kigger lidt rundt på nettet efter tatoveringer. Jeg ville meget gerne tegne min egen tribal, har også ideerne. men for at sige det mildt har jeg en ond klo, så jeg vil gerne bruge noget software.

Nogen der kender software, til at tegne tats i? Links er gode ;)

hvis det altså findes... kan ikk bruge createatatoo.com til noget, da det sakl være symetrisk !

tak !
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. februar 2005 - 20:53 #1
Illustrator ville være et godt bud, men hvis du aldrig har brugt det før er det nok lidt en mundfuld at gå igang med... Desuden er prisen halv pebret.
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 20:53 #2
Jeg har aldrig hørt om software specielt designet til tatto's men mon ikke photoshop kan gå
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 21:02 #3
http://www.tutorialized.com/tutorial/Try-on-a-tattoo/6741
http://www.fotofects.com/tutorials/photoshop/photographic_effects/tattoo/

Det 2 tutorials.. ikke på hvordan man laver en tattoo, men synes de var sjove nok eftersom når du har engang har lavet dine egne kan paste Dem på mennesker:o)
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
02. februar 2005 - 21:04 #4
Coreldraw er eminent til at tegne i vector grafik, og der er mange clips du kan ændre lidt i.
men også her vil det være en fordel at kende programmet lidt.
et andet alternativ kan være Flash, selvom det ikke ligefrem er lavet til det, er det simpelt at bruge.
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 21:07 #5
godt at se dig i live hanne-rk hehe
Avatar billede hanne-rk Nybegynder
02. februar 2005 - 21:18 #6
ups ....... jeg havde vist lige et åbent spg der hva ?

sorry kalp - er nu lukket - og tak for din hjælp.