Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 20:13 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

logo i email signatur

Hvordan laver man det således at man automatisk får sin signatur med email med når man sender og svarer.

Kan godt lave en signatur, men har problemer med logoet.
Den skal se således ud:

Med venlig hilsen
Mr. Noname
Firmanavnet
[logoher.gif]

Og det er det med logoet jeg ikke helt kant hitte ud af

/cdc
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. februar 2005 - 20:17 #1
kan man ikke lave det som et html man sender afsted, altså ligesom enkelte nyhedsmails man får..
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 20:22 #2
jo, men den skal ligge der som standard, og det er det der er mit problem. Dvs. den skal også komme frem når man svarer på en mail, eller vidresender en
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
02. februar 2005 - 20:23 #3
okay.. så er vi enige.. jamen skal lige se hvad jeg kan gøre.. har nemlig før tænkt over det også
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2005 - 20:53 #4
Lav din signatur i word og gem som html:
1.    Start Outlook
2.    Tryk på funktioner og derefter indstillinger
3.    Vælg fanebladet "Postformat"
4.    Tryk på knappen "Vælg signatur"
5.    Herefter vælges den signatur som ønskes rettet, og der trykkes "Rediger".
6.    For at kunne indsætte logoer er det derefter nødvendigt at trykke "Avanceret redigering", hvorefter Microsoft Word åbnes.
7.    Herefter indsættes logoet, og dokumentet gemmes og lukkes.
8.    Din signatur vil fremover have logoer vedhæftet.
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 20:57 #5
nu bruger jeg express :o(
Avatar billede jamiros Novice
02. februar 2005 - 21:13 #6
Tror du ikke det er outlook express du bruger?!!
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 21:17 #7
jo selvfølgelig, men når han skriver outlook så skriver jeg express og da mente jeg outlook express :o) regnede med at den var til at forstå, skulle selvfølgelig have skrevet dette i mit spørgsmål, men det var en blunder

/cdc
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2005 - 21:26 #8
Lav din signatur i word og gem som html:
1.    Start Outlook Express
2.    Tryk på funktioner og derefter indstillinger
3.    Vælg fanebladet "Signaturer"
Avatar billede cdc Novice
02. februar 2005 - 23:37 #9
kigger på det i morgen john_stigers :o)