Avatar billede dero Nybegynder
02. februar 2005 - 16:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Optag webacm chat med MSN messenger

Hey.

Jeg vil høre om der er en måde hvorpå man kan optage det den anden viser på sit webcam når man viser webcam over msn messenger??

p.s. Gerne v. 7.0
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 21:47 #1
http://www.brothersoft.com/Multimedia_Graphics_Screen_Capture_CamStudio_3944.html

Det kan du ikke med msn men brug dette freeware værktøj istedet... du optager hele din skærm! men der findes vel andet software til at klippe sin film til:)
Avatar billede downloading Nybegynder
02. februar 2005 - 21:49 #2
nice... tak..
Avatar billede downloading Nybegynder
02. februar 2005 - 21:50 #3
Jeg sad også og manglede sådan et!!! :-) Så sparede man points
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 21:51 #4
*G* well downloading:) det er det eksperten er til for;)
Avatar billede kalp Novice
05. februar 2005 - 15:47 #5
dero>> hvad siger du?
Avatar billede noerden_dk Nybegynder
08. februar 2005 - 02:09 #6
Prøv den her, jeg bruger den selv, og er rigtigt god tilfreds med den
CapturePad is a video capture utility which allows you to capture any screen activity into standard AVI file, JPG sequence and even into Flash SWF file. Besides that CapturePad works with any video hardware attached to the computer so you can easily grab and save a video from your webcam, tv tuner, etc.
http://www.vrtainment.com/vrtainment_web/projects/downloads.htm
Avatar billede dero Nybegynder
08. februar 2005 - 14:41 #7
Nice kalp!

Mange tak.. Jeg ville bare lige se om der var et program som lige kunne gå ind i messsenger og kun tage det der bliver sent.. Men så må jeg jo bare redigere i filmen bagefter..

Men tak!
Avatar billede kalp Novice
08. februar 2005 - 20:01 #8
Selv tak dero:)