Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 15:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

nyt lydkort = skratter , hjælp

hallojsa derude

jeg har lige købt et sandberg sound boost 4.1 lydkort (deres hjemmeside er temmelig skidt, men skriv [B]sound boost 4.1[/B] i deres produkt søgning, og det kan findes der: www.sandberg.dk) hjem, eller det vil sige jeg lige har fået et nyt hjem, da jeg havde det nedenstående problem med det forrige lydkort:

jeg sætter mit nye lydkort i pci porten, starter compen, smutter i bios og deaktivere mit gamle onboard lyd, starter op i windows og begynder at installere lyddriverne, det hele går som smurt, lige indtil at driverne er blevet installeret, så "skratter" min lyd ekstremt meget(men der er dog lyd i, men det er ikke til at leve med)
så henter jeg andre drivere fra sandbergs hjemmeside, og nu skratter lyden kun når der bliver afspillet lyde, ellers er der ganske stille i højttalerne.

jeg har skiftet pci port, og det er det eneste kort der sidder i pci portene, og så et grafikkort i agp porten.
og det var præcis det samme problem med det forrige kort jeg fik hjem.

håber i kan hjælpe mig ?
Avatar billede robotten Praktikant
02. februar 2005 - 15:37 #1
Har du set manualen, om stikkene er rigtit sat i, og lydindstillingerne er rigtigt sat op?:
http://download.sandberg.it/support/manualer/135-49%20Manual%205%20sprog%20010503.pdf
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 15:40 #2
jeg har fået det til at virke nu .. for fedt :D

ellers tak:P
Avatar billede robotten Praktikant
02. februar 2005 - 15:44 #3
Skrive lige løsningen, så andre kan have glæde af det også.
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 15:48 #4
ehm,

altså, jeg satte mit kort ned i den nederste pci port #5
derefter satte jeg et kable i på kortet i 2 stik, "aux in" og et med nogle mindre stik.
da jeg startede op skulle driverene installeres, og virker det.. lige ud over jeg ikke kan få min microfon til at funke :( nyt problem..
Avatar billede robotten Praktikant
02. februar 2005 - 15:56 #5
Taget fra manual:
Kan du ikke få lyd på dine lydoptagelser fra
mikrofon eller tilsluttet lydkilde, kan det
skyldes, at du ikke har skruet op for den
rigtige kanal i ’Recording Control’. Klik på
Mixer-ikonet i nederste højre hjørne af
skærmen og justér inputtet
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 15:57 #6
takker:D
Avatar billede robotten Praktikant
02. februar 2005 - 16:00 #7
Fino, husk at lukke.
Avatar billede mnx Nybegynder
02. februar 2005 - 16:05 #8
sry, men er ikke særligt kendt herinde.

hvordan lukker man ? :$
Avatar billede robotten Praktikant
03. februar 2005 - 08:20 #9
Der er en hjælpeside et sted, prøver lige at finde ud af noget.
Avatar billede robotten Praktikant
03. februar 2005 - 08:34 #10
Avatar billede mnx Nybegynder
03. februar 2005 - 17:30 #11
:)
Avatar billede tiger_dk Mester
06. marts 2006 - 14:46 #12
til robotten - Kan du hjælpe mig her http://www.eksperten.dk/spm/692885 noget af det samme problem som her, please help !!