Avatar billede roughneck Nybegynder
22. marts 2001 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ingen musik

jeg kan lige pludselig ikke afspille musik cd`er den skriver at enten er den ibrug af et andet program eller den ikke understøtter formatet. jeg har prøvet at installere flere forskellige medieplayere men de spiller godtnok men der kommer ingen musik ud af højtalerne,man kan nok høre lyd fra en cd når man spiller et spil
Avatar billede manhatten Nybegynder
22. marts 2001 - 12:28 #1
Prøv at opdatere eller genindstallere dine drivere til lydkortet.

Når den skriver optaget skyldes det at lydkortet er optaget af en eller anden grund.

/Manhatten
Avatar billede dna Nybegynder
22. marts 2001 - 12:34 #2
Er der et kabel imellem dit cd-rom drev og dit lydkort.... det er vist nødvendigt...

dna
Avatar billede roughneck Nybegynder
22. marts 2001 - 12:38 #3
tak manhatten jeg troede at jeg havde lagt den driver ind
Avatar billede manhatten Nybegynder
22. marts 2001 - 12:41 #4
Var så lidt. Takker for pointsne. Top 10.000, here i come *GGGG*

/Manhatten