Avatar billede teisnerama Nybegynder
02. februar 2005 - 11:26 Der er 3 kommentarer

Flere sider i et domæne

Jeg er lidt rookie på dette område, men jeg skulle mene man kunne lave flere forskellige hjemmesider med et domæne. Altså, har en side der hedder www.blabla.dk - men derudover kan man lave en mappe under sidden der hedder /blablabla, hvor index siden ligger i. Denne side kan man derefter se ved at skrive www.blabla.dk/blablabla
Men nu virker det ikke!
Har et webhotel hos B-One, og det har tidligere fungeret.
Hvad kan problemet være?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
02. februar 2005 - 11:27 #1
hvilken fejlside får du?
Avatar billede teisnerama Nybegynder
02. februar 2005 - 12:56 #2
Error: 404 - Page Not Found
Avatar billede flim Nybegynder
02. februar 2005 - 12:57 #3
Så er det nok fordi filen ikke findes.

Prøv at smække en fil der hedder bla.htm i dit bibliotek og se om den ikke virker. Check nu endelig for stavefejl, og prøv med andre filer end en index.*

Det lyder meget som en fejl 40, da jeg selv har ved b-one, og det virker fint her :-)