Avatar billede donnieb Nybegynder
01. februar 2005 - 22:28 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Køb af webshop

Jeg skal bruge en webshop til omkring 10.000-15.000kr. med en god nem administrator del og mailsystem gerne i forbindelse med et webhotel men ikke et lejemål af en shop. Er der nogen der har et forslag??

På forhånd tak!
Avatar billede ibka Novice
01. februar 2005 - 22:41 #1
Du kan sende mig en mail sten(a)tdcadsl.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
01. februar 2005 - 23:18 #2
synes du skal kontakte mig på anders[snabela]alvision[dk] hvis du er interesseret i en der er en del billigere, men stadig rigtig brugervenlig og til at gå til :)

hvis det ikke har interesse vil jeg da også gerne give et tilbud på et 100% skræddersyet system...

kig evt. på www.alvision.dk for mere info!
Avatar billede timmwillum Nybegynder
02. februar 2005 - 14:56 #3
Tja ... endnu et par bud.

Færdig opsat system (skræddersyet) laves af http://www.nowanet.dk ... pris ... langt under den du nævner. Se eksempel på shop på http://www.inf-wear.dk. Kontaktinfo findes på hjemmesiden ... ellers info<snabela>nowanet<dot>dk

Alternativt kan du jo selv sætte en asp shop op. Ofte kan man finde gode færdige asp løsninger (som så skal rettes lidt til) på www.hotscripts.dk. Prøvede lige en søgning - http://hotscripts.com/search/2406068.html.

Sidste mulighed er jo, at kontakte et webhotel. Mange af dem har færdige standardløsninger. Goldenplanet.dk har fx en løsning, som godt nok koster ca. 5.000 kr. pr. år.
Avatar billede donnieb Nybegynder
02. februar 2005 - 16:38 #4
Det skulle helst være en færdig pakke hvor jeg selv kan rette til osv. men inf-wear.dk ser ok ud og det skal være noget i den stil, nu kan jeg ikke se admin siderne så... Men der er altså ikke snak om leje af en butik med månedlig pris.
Der skal nok også være en hvis service i forbindelse med opsætning da jeg ikke er så hardcore en programør :)
Avatar billede donnieb Nybegynder
02. februar 2005 - 16:49 #5
Den skali øvrigt også helst være dansk!
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. februar 2005 - 16:56 #6
vil lige skynde mig at nævne at www.inf-wear.dk ligner en meget standard løsning fra Oscommerce, som er et open source system og er helt gratis.

www.oscormerce.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. februar 2005 - 16:56 #7
Avatar billede timmwillum Nybegynder
02. februar 2005 - 21:21 #8
www.inf-wear.dk ER baseret på OScommerce ... og har naturligvis samme admin modul. I øvrigt et admin modul med rigtig mange gode funktioner. Systemet kan man dermed selv tilpasse efter behov.
Avatar billede ibka Novice
02. februar 2005 - 21:49 #9
donnieb> hvis jeg kan sende dig en mail, kan du få adgang til adm. delen og shoppen. Alt kan sættes op i adm delen uden programering og den leveres køreklar på dansk for kr. 5.000,- og så er den din. Den er lige til at gå til, en dags leveringstid. sten(a)tdcadsl.dk
Avatar billede timmwillum Nybegynder
03. februar 2005 - 18:12 #10
donnieb : Men der er altså ikke snak om leje af en butik med månedlig pris.

Hvis shoppen er i forbindelse med et webhotel vil der jo være en form for "månedlig leje". Såfremt du er interesseret kontakter du som nævnt bare now@net via ovenstående link.
Avatar billede donnieb Nybegynder
03. februar 2005 - 22:27 #11
Så har du misforstået mig! Jeg søger et stykke programmering/software i for af en butik, som nemt kan sættes op på en hvilken som helst server. kriterierne er, at den skal kunne håntere dankort betaling og desuden et mailsystem til at sende tilbudsmails. Desuden en hvis service til opsætning hvis det skulle volde problemer.
Jeg ønsker derimod ingen form form design eller grfik elementer af nogen slags alt grafisk opsætning skal være op til mig selv.

Håber at dette er klart nok?
Avatar billede timmwillum Nybegynder
04. februar 2005 - 11:20 #12
Ja, så har jeg misforstået dig ... men så skal du da slet ikke op i de beløb.

Som nævnt tidligere i tråden er fx OScommerce et open source program - dvs. gratis. OScommerce er php-baseret. Hvis du hellere vil arbejde med asp kan jeg varmt anbefale en søgning på www.hotscripts.com ... her vil du kunne finde både gratis og købeprogrammer. Købeprogrammer koster alt fra 300 til et par tusinde.

Resultatet af en søgning - http://www.hotscripts.com/search/2441155.html

Held og lykke ...
Avatar billede donnieb Nybegynder
19. maj 2005 - 08:44 #13
ibka du må hellere tage dine point snart!!!
Avatar billede ibka Novice
21. maj 2005 - 11:32 #14
Med sådan et tip er 60 p måske lige i underkanten :-))
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2005 - 11:35 #15
for sådan et tip er 1 point for meget ;)

ting løst udenfor eksperten må der ikke gives point for :)
Avatar billede donnieb Nybegynder
21. maj 2005 - 11:49 #16
ibka løste mit problem det gjorde du ikke... længere er den ikke!
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2005 - 11:53 #17
nu var der jo heller ingen der sagde jeg skulle have point, men nu er der jo et regelsæt her på eksperten der siger at svaret skal være tilgængeligt.

Men gider sku ik diskutere det, har anmeldt tråden, og så må coadmins tage sig af sagen.

Fortsat god weekend
Avatar billede ibka Novice
21. maj 2005 - 12:12 #18
Avatar billede triple-x Nybegynder
21. maj 2005 - 12:14 #19
:) helt iorden, var ikke for at være en sur gammel nar. Men regler er jo til for at blive fulgt, hvis nogen må bryde dem må alle.