Avatar billede netrome Nybegynder
01. februar 2005 - 19:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

20 pin 24 pin?

Har et a8n sli med 24 pin eatx og har kun 20 stik i min psu men man kunne vist bare sætte stikket ned i det andet og så ville det virke men det gør det ikke der kommer kun strøm i de blæsere der er sat til psuen? Skal jeg så købe en adapter?
Avatar billede netrome Nybegynder
01. februar 2005 - 20:44 #1
har fundet ud af det men ligeså snart jeg starter min computer giver den et højt bip og har jeg ikke noget billede på skærmen men computeren kører videre
Avatar billede firebird Nybegynder
01. februar 2005 - 22:43 #2
Det kan virke, men det er ikke optimalt. Dit bunkorte virker bedre (mere stabil) hvis du køber en god psu ATX 12V version 2.0 med de 24 pin gerne 460watt, og det er en nødvendighed hvis du sætter en hurtig (derfor strømkrævende) skærmkort. Men hvis du ikke har råd til det, køb en ledning adaptor 20>24 pins, men det er ikke det bedste!.
http://www.antec.com/pdf/article/ATX12v2.html