Avatar billede maskeredesveske Nybegynder
01. februar 2005 - 19:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DVD - video(VR) FEJL!

Jeg har et problem med at brænde en avi fil ned på en dvd rom... jeg brænder den som DVD-Vido(VR)film. Jeg bruger Nero 6 nerovision. Jeg kan fint brænde i en halv time eller sådan noget, men så kommer der en fejl(jeg har taget det fra fejl notesblokken):

ERROR:
cause: 66 (write_fault)
source: _VOBS
description: Systemet kan ikke skrive til den angivne enhed.
##########################################################################################

DumpExceptionInformation(): Caught SEH Exception 0xe06d7363 during encoding
DumpExceptionInformation(): Exception was raised from C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll at RVA 0x0001eb33

##########################################################################################
ERROR:
cause: 128 (nmc_processing_exception)
source: _VOBS::DoGuardedProcessing ()
description: Exception during encoding
##########################################################################################
ERROR:
cause: 40 (object_not_valid)
source: DVDPVRSessionImpl
description: Session/DVD is not in a valid state to create an instance of IVideoRecordingManager.
##########################################################################################

Jeg har en dvd rw brænder som er rimelig ny, jeg har opdateret dens frimware så det skulle ikke være problemet.

tak på forhånd!
Avatar billede boxer Nybegynder
01. februar 2005 - 22:53 #1
Er der nogen speciel grund til at brænde som DVD-Video(+VR)? Jeg må indrømme at jeg aldrig har prøvet det - jeg bruger altid DVD-Video (det er den valgmulighed der er lige over DVD-Video(+VR)og det fungerer fint for mig.
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2005 - 00:23 #2
Jeg har lige tjekket +vr formatet. Min brænder understøtter ikke dette og det er jo muligt at din heller ikke gør.
Avatar billede maskeredesveske Nybegynder
02. februar 2005 - 15:41 #3
Jeg ville have haft en menu på min dvd, men det skal nok passe at den ikke understøtter det. Tak for det!
Avatar billede boxer Nybegynder
02. februar 2005 - 18:45 #4
Ja det er også helt klart det fedeste. Tak for point.