Avatar billede mikeone Nybegynder
22. marts 2001 - 10:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Me - browser start op.

Kan nogle hjælpe omkring browser start op. Jeg har installeret Me og siden det, tager det gerne helt op til 2 min. før den finder/logger på. Jeg kører på stofanet og den ser ud til at logge fint på med det samme. Da jeg kørte win 98 havde jeg ingen problemer. Jeg har prøvet at registrere proxyinstillingerne, men det gør den ikke hurtigere.
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
22. marts 2001 - 12:53 #1
hm.. kør dog uden proxy!
Avatar billede parazite Nybegynder
22. marts 2001 - 13:04 #2
Hey Rasmus! :o)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
22. marts 2001 - 13:05 #3
David :

Nu skal du ikke spamme den gode mands spørgsmål *Gg*
Avatar billede mikeone Nybegynder
23. marts 2001 - 10:12 #4
Ja ja i er dygtige til at gøre nar, men i har rent faktisk ikke svaret på spørgsmålet endnu. I kan måske ikke !!
Jeg skriver jo netop at jeg har prøvet begge dele, dvs. både med og uden proxy-setup.
Nå men der kommer nok nogle mere seriøse svar, - må man håbe.
Avatar billede jfki Nybegynder
23. marts 2001 - 10:17 #5
Har du opgraderet fra 98 til me eller en den en ny installation. Der har desuden været en række problemer med internet explorer ver 5.5 om ME, en anden mulighed er at du har en virus, der sætter hastigheden ned på din computer. Prøv at køre et antivirus program
Avatar billede mikeone Nybegynder
23. marts 2001 - 10:24 #6
Hej jfki. Jeg har installeret et helt nyt styresystem. Og jeg har prøvet at køre div. virusprogrammer. Som du selv siger omkring Me, - ja så kan det være en fejl i det generelt, men til det vil jeg sige at jeg har installeret det samme system på min anden computer og det virker fint. Jeg må nok igang med at rode lidt op i de forskellige programmer der kan have årsag til mit problem ;-)
Avatar billede jfki Nybegynder
23. marts 2001 - 10:26 #7
Prøv at kontrollere din installerede protekoller under netværksinstillinger!, slet dem du ikke har brug for IPX Netbeui, m.m
Avatar billede mikeone Nybegynder
23. marts 2001 - 10:31 #8
Tak for svaret. Det er her problemet selvfølgelig lå begravet. Em masse protekoller, som jeg slet ikke bruger. Ha\' en go\' dag.
Avatar billede jfki Nybegynder
23. marts 2001 - 10:35 #9
Du må også have en go dag. Jeg har selv haft problemer engang!!