Avatar billede mikeone Nybegynder
22. marts 2001 - 10:19 Der er 3 kommentarer og
7 løsninger

Microsoft messenger.

Hvorledes undgår jeg at når jeg åbner outlook express 5.0, at messenger også starter op. Jeg har ledt forgæves efter et sted at slå den fra.
Avatar billede neess Nybegynder
22. marts 2001 - 11:13 #1
tools--options
I fane bladet general er der lidt længere nede noget der hedder noget med log automatisk på MSN.

Den tager du bare fra. Så skulle problemet være læst.
Avatar billede neess Nybegynder
22. marts 2001 - 11:13 #2
det var et svar
Avatar billede Trez Seniormester
22. marts 2001 - 20:18 #3
Den starter programmet op uanset hvad du gør, men den logger bare ikke på hvis du fjerner fluebenet under tools - options, men man kan intet gøre ved at programmet starter.

Ville nemlig gerne selv have at det ikke startede op.

/Trez
Avatar billede neess Nybegynder
22. marts 2001 - 20:36 #4
Du kan da gå ind og ændre i hvad windows skal starte op.
Og hvis du ikke ønsker at bruge det kan du afinstallere det
Avatar billede Trez Seniormester
22. marts 2001 - 20:44 #5
ja hvis du har styr på reg. databasen, men jeg bruger det, så... men hvis ikke man har styr på reg. databasen så er man lidt lost...

/Trez
Avatar billede neess Nybegynder
22. marts 2001 - 22:15 #6
Man behøves ikke at gå i reg basen.
Der er et program indbygget i win hvor man kan se alt hvad den starter op.
Kan ikke lige huske kommandoen til at kalde det.Men sætter den ind i morgen.
Avatar billede Trez Seniormester
22. marts 2001 - 22:58 #7
msconfig, der kan man slå autostart fra, så starter messenger ikke op når man starter windows op, det er rigtigt, men mikeone sagde når OE starter, og der er ikke nogen måde jeg kender der kan forhindre messenger i at starte når OE startes.

/Trez
Avatar billede neess Nybegynder
23. marts 2001 - 07:52 #8
Nå ok.
Men det er jo heller ikke noget stort program. Og så længe den ikke logger på er det vel lige meget
Avatar billede mikeone Nybegynder
23. marts 2001 - 10:09 #9
Tak for svarerne. Jeg må bare leve med det og det går jo også nok :-)
Avatar billede Trez Seniormester
23. marts 2001 - 13:59 #10
Gider du så ikke afslutte spørgsmålet.

/Trez