Avatar billede tz Nybegynder
01. februar 2005 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette editable område i template

Jeg er lige gået i gang med DW MX.  Nu skal jeg have oprettet et editable område i min template.

Området skal være de midterste celler i en tabel, men når jeg angiver det, markerer DW hele tabellen.

Hvordan får jeg den til at acceptere det område jeg ønsker ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
01. februar 2005 - 11:56 #1
Prøv at markere dit område i code wiev istedet for.

Hvis du ikke er så hård til code wiev, så marker det i design wiev og skift så til code wiev. Tryk nu på Editable Region
Avatar billede tz Nybegynder
22. februar 2005 - 22:34 #2
kom med svar hvis du vil have point
Avatar billede bojohansen Nybegynder
22. februar 2005 - 22:48 #3
Så det virkede altså i code view?
Avatar billede tz Nybegynder
20. juni 2005 - 17:29 #4
yep