Avatar billede shapecharge Nybegynder
01. februar 2005 - 09:15 Der er 1 kommentar

Linksys Wrt 54gs trådløs problemer

Min trådløse forbindelse på den bærbare er begyndt at drille mig efter at have kørt upåklageligt i flere måneder. Den mister forbindelsen og så kommer der en dialogboks med flg besked : " Trådløs netværksforbindelse, der er et eller flere trådløse netværk tilgængelige. Hvis du vil se en liste over de tilgængelige netværk skal du klikke her"

Når jeg så trykker på opret forbindelse kommer jeg på igen, men der går ikke mere end 5 minutter og jeg bliver smidt af igen.

Jeg har prøvet flg. opgraderet firmware, servicepack 2, reset, og da disse ting heller ikke hjalp på det, formateret jeg den bærbare i weekenden og den virkede uden problemer men sent søndag startede den på at miste forbindelsen igen.
--
Avatar billede kenp Novice
01. februar 2005 - 16:10 #1
har du prøvet at kontrollere om der ikke er andre tråcløse netværk i dit område som kan lave forstyrrelsen, for det lyder sådan.